Wednesday, November 26, 2008

MAKLUMAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Untuk makluman para pembaca, Kursus SPIES (Spiritual, Physical, Intellectual, Emotional, Social) Belia di bawah Exco Pendidikan dan Pembangunan Moral Insan Kerajaan Negeri Selangor, YB Dr Halimah , akan diadakan pada 29 & 30 November 2008 di ILSAS , Bandar Baru Bangi.

Di bawah pengendalian Konsultan Dream Team Resources, kursus bermula hari Sabtu pada jam 10.30 pagi hingga Ahad 12.30 tengahari. Makanan, penginapan, disediakan percuma. Pengangkutan akan disediakan sekiranya diperlukan. Konsep kursus adalah untuk membina semangat berpasukan, teambuilding, games dan persembahan multimedia.

Sijil akan diberikan dan nama mereka akan didaftarkan di bawah Kerajaan Negeri Selangor, bagi pelbagai aktiviti lain yang akan dianjurkan. Diharapkan ramai belia (terbuka pada lelaki, perempuan, tidak mengira bangsa atau agama) lagi yang akan menyertai bahagian dan merebut peluang yang sangat menarik ini.

Sila hubungi saya, Muna/Kak Muna di talian 013-3687150 atau e-mail saya di izzahf@gmail.com

Di bawah ini disertakan gambar-gambar yang dirakamkan pada kursus-kursus yang lepas di INPENS serta montaj keseluruhan program.

Untuk montaj , sedang diuploadkan.

Welcome to SPIES WORLD!! :)

Nite!

No comments: